זהו אינו מדריך טיולים, אלא יומן מסע קטן ואינטימי



יום רביעי, 26 במאי 2010

ברגע של אי שפיות, החלטתי...אנחנו נוסעות!


קודם בואו נכיר:

נעים מאוד,
אני אתי, בת 40, מעצבת פנים ביום יום,
ואמא מאוהבת של נעה, בת שמונה,
שתכף תכירו גם.

לפני כמה ימים החום השתולל לו שם בחוץ,
ועבדתי כמו מטורפת סביב השעון.
16...ואפילו 18 שעות ביום,
וברגע של מצוקה צעקתי לעצמי בשקט בשקט:

"הצילווו! אני זקוקה לחופשששש!"

החלטתי שהשנה אני זאתי שיוצאת לקייטנה,
ושאנחנו ניסע או לברזיל, או לפריז.
(שנעה מפנטזת להכיר מאז שחזרתי מרחפת מנסיעת עבודה לפני שנה.)

אחרי בדיקה קצרה במחירי הכרטיסים לברזיל,
החלטתי שעשרה ימים בפריז יעשה לנו נעים לנשמה.

הכרטיסים כבר אצלי,
דירה כבר הושכרה,
וזהו,
פריז מחכה לנו.

הבלוג הזה אינו מדריך טיולים,
גם לא פנקס עם טיפים וכתובות.
הוא יהיה יותר כמו יומן מסע
ומזכרת ממני לנעה.

אכתוב כאן קצת על ההכנות לפני,
הימים שבטח יהיו מתוקים תוך כדי,
וסביר להניח שגם קצת אחרי.

מקווה שתהנו.
נסיעה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה